2021-BEN EZ AZ EGYMILLIÓ DOLLÁROS KÉRDÉS

Hogyan tudod a munkavállalókat boldoggá és produktívvá tenni az "új normális" körülmények között?

Ebben az exkluzív kutatásban az Ambius 3000 észak-amerikai munkavállalót kérdezett meg, hogy véleményeket gyűjtsön a munkahelyi egészségről és higiéniáról. Az eredmények átalakíthatják a munkahelyi tervezés stratégiáit.

A világjárvány kétségtelenül sokféleképpen megváltoztatta életmódunkat.

Az egyik legnagyobb változás az otthoni munkavégzésre való áttérés.

Miközben elkezdjük mérlegelni a munkahelyre való visszatérés lehetőségét és azt, hogy ez hogyan fog kinézni a jövőben, sok üzleti vezető megkérdőjelezi, hogy az alkalmazottak miként viszonyulnak ehhez a kilátáshoz, különösen az egészségük és a higiénéjük szempontjából. 

3000 foglalkoztatott felnőtt felmérésével szerte az Egyesült Államokban és Kanadában láthatjuk, hogyan változott az észak-amerikai munkaerő gondolkodásmódja és a munkahely bizonyos aspektusainak tulajdonított érték a világjárvány kezdete óta. A felmérés a jövőbeni munkahelyek legfontosabb jellemzőiről kérdezte a különféle környezetekben, például gyárakban és raktárakban, kórházakban, éttermekben, iskolákban és általános irodákban dolgozókat.

Az alkalmazottak a jobb egészségügyi és higiéniai gyakorlatokat értékelik a fizetés helyett.

Arra a kérdésre, hogy fontolgatnák-e a munkavállalók a fizetéscsökkentést, ha az alacsonyabban fizetett munkahely jobb levegőminőséget, magasabb higiéniai szintet és „higiéniatudatosabb” kollégákat foglal magában, kétharmada (60%) igent mondott.

Ez azonban eltér az életkorcsoportok között, az idősebb munkavállalók sokkal kevésbé érdekeltek a jobb körülmények között. Az 55 év felettiek mindössze 31% -a volt hajlandó fizetést csökkenteni a 18–24 évesek 60% -ával és a 25–34 évesek 66% -ával szemben.

A gondolkodásmód változását találták azoknál is, akik más munkát keresnek, a többség (80%) szerint sokkal nagyobb valószínűséggel kérdezik meg a munkáltatókat az egészségügyi és higiéniai politikájukról, mielőtt új munkahelyet fontolgatnak és elfogadnak.

A járvány sok embert arra késztetett, hogy életüket más perspektívába helyezzék. Ez arra késztette a munkavállalókat, hogy saját személyes jólétük a fizetésük fölé tegyék, és rámutatott arra, hogy

a vállalkozásoknak komolyabban kell venniük munkavállalóik egészségét, jóllétét és biztonságát.

 

Megkérték a válaszadókat, hogy válasszák ki, melyik a legfontosabb számukra. A tiszta, tiszta és egészséges levegő 62% -on jött ki, amelyet a hatékony légkeringés (54%), a természetes megvilágítás (50%), valamint a kéz- és felülethigiéniai állomások (50%) követett.

Az ilyen lehetőségeket választó alkalmazottak száma, például a rugalmas munkamódszerek, sok vállalkozást arra ösztönöz, hogy olyan megoldásokat találjon, amelyek javítják a levegő, a világítás és a higiénia körülményeit a munkaterületeken.

Jelenleg a legtöbb munkavállaló (70%) biztos abban, hogy üzleti vezetőik biztonságosabb teret teremthetnek számukra.

A higiénés munkakörülmények megteremtése és fenntartása nem kizárólag a vállalat feladata.

A munkahelyek többségében több alkalmazott kölcsönhatásban áll egymással és ugyanazokat a berendezéseket használja, ezért

minden munkaerő feladata, hogy elfogadja a megfelelő higiéniai szokásokat, hogy mindenki biztonságban legyen.

E potenciális további kockázat ellenére a legtöbb munkavállaló (63%) úgy érzi, hogy kollégái többet fognak tenni a higiéniai szokásaikkal a járvány következtében.

Természetesen a járvány nemcsak a fizikai, hanem a mentális egészségünket is jobban tudatosította bennünk. Annak biztosítása mellett, hogy mindenki a lehető legnagyobb biztonságban legyen, az is fontos, hogy

a vállalkozások figyeljenek a munkavállalók mentális egészségére,

amikor eljön a munkába való visszatérés ideje.

A visszalépés lehetőségét sok ember idegesnek és stresszesnek érezheti. Megállapították, hogy a stressz és a szorongás legnagyobb okai az elavult és fülledt körülmények (47%), a rosszul megvilágított munkaterületek (43%) és a kellemetlen szagok (42%) voltak. Ezeket követte a rossz kézhigiénia (33%) és a személyes vagyon hiánya (27%).

Ezen százalékok alapján az üzleti vezetőknek azon kell dolgozniuk, hogy elkerüljék ezeket a körülményeket, hogy munkavállalóik jobban érezhessék magukat a környezetükben, és elfojtsák a szorongó érzéseket. Ezt úgy lehet elérni, ha

jó levegőztetést biztosítunk, világításokat és növényeket telepítünk, amelyek hozzájárulnak a környezet javításához.

A növényeket többféle célra is fel lehet használni, például a biztonságos társadalmi távolságok megjelölésére. A legtöbb munkavállaló támogatta ezt a technikát, 55% -uk szerint ez javítaná a mentális egészséget és a munkahelyi jólétet, 65% -uk szerint pedig jobb munkakörnyezetet teremtene általában.

Olyan munkahely létrehozása, ahol az emberek láthatják, érezhetik és érezhetik a tisztaságra való összpontosítást, az felerősítheti az erőfeszítéseket az alkalmazottak egészségének és védelmének megőrzésére. Az illattechnológia nagyszerű módja a higiéniai gyakorlatok megerősítésének és a hangulat akár 40% -kal történő emelésének.

Az eredmények egyértelműek: a munkavállalók sokkal nagyobb figyelmet fordítanak a higiéniai, egészségügyi és jóllét gyakorlatokra, mint a világjárvány előtt, és

a vállalkozásoknak mindenhol meg kell tenniük, hogy egyszerű, de hatékony intézkedésekkel támogassák őket.

Nemcsak a munkaterületeink lesznek tisztábbak és biztonságosabbak, hanem az alkalmazottak is nagyobb biztonságérzetet töltenek be abban, hogy visszatérésük során átfogó jóllétük elsőbbséget élvez.

Vállalatod, vállalkozásod, ügynökséged van és egyedi bútorra van szükséged? Keress minket ITT!