ÁTADTÁK AZ IBCS HUNGARY ÚJ VÁLLALATI ÉLETTEREIT

A költözés és az új hely sok szempont miatt is egyedi bútorokat igényelt.

Az IBCS Hungary egy nemzetközi cégcsoport tagjaként működő sikeres hazai vállalkozás a vonalkód-kommunikáció és a termékazonosítási megoldások piacán, 1992 óta meghatározó szereplője a mobil vállalati rendszereket, és megoldásokat kínáló kkv-szektornak. Az IBCS Hungary olyan integrált rendszereket nyújt partnereinek, amely lehetővé teszi a termékek útjának követését az ellátási láncon keresztül. Legyen szó az azonosításhoz használt kellékanyagoktól az innovatív hardver és egyedi igényekre szabott szoftveres megoldásokon át egészen a rendszerek minőségi üzemben tartásig, felügyeletig. Mindezzel az ügyfeleknek segít a költségek optimalizálásában és a hatékonyság növelésében, végső soron az üzleti eredmény növelésében, versenyképesebbé téve őket.

A fejlődés most szükségessé tette, hogy új helyre költözzenek.

Az új tereket az IBCS vezetői a partnerekkel közösen adták át. Ennek apropóján az eseményen kérdeztük Melis Zoltánt, az IBCS Hungary ügyvezető igazgatóját.

Az Önök vállalatánál a költözéssel miért lettek fontosak az egyedi bútorok?

Egy teljesen üres, belső falak nélküli épületbe költöztünk most, és az volt a célunk, hogy a közös használatú helyiségekben hasonló legyen a dizájn és az érzés.

Most az egyik legnagyobb feladat minden vállalatnak, hogy megtartsa a munkavállalókat. Ehhez mennyiben járul hozzá az egyedi bútorokkal megépített munkakörnyezet?

Nagyon fontos. Az előző helyen kicsi volt az élettér,  nem voltak olyan helyek, ahol a kollégák nyugodtan tudnak beszélgetni. Ezzel a költözéssel nagyon nagy szintet ugrottunk előre, így sokkal jobban meg tudjuk oldani a feladatainkat. A tárgyalók, a pénztár és a recepciók kaptak teljesen új egyedi bútorokat és a szerviz is hasonló hangulatú egyedi bútorokkal készült el. A munkavállalók mellett fontos, hogy az ügyfeleink is többnyire ezekben a helyiségekben járnak.

A mai vállalatoknál ma már sok helyen a konyha a közösségi élet egyik legfontosabb tere.

Kicsi volt a konyhánk ezért sokan mentek ki messzire ebédelni, ami sok időt elvett a munkaidőből és az már nem hatékony. Igen, ez nálunk is így van, ezért a konyhánk is egyedi bútorokat kapott.

Mennyire elégedett a LIWING bútorokkal?

Abszolút. Pedig nehezítette a helyzetet, hogy kicsit későn is szóltunk, de ennek ellenére elvállalták a feladatot és kiváló minőségben el is végezték.  De az egyik legfontosabb az az együttműködésük minősége volt, kifejezetten jó volt velük együtt dolgozni.

Temesfalvi József és Zilahi-Sebess Ágnes a LIWING ügyvezetői hozzátették:
„A sztenderd irodakialakítások ideje lejárt. Az irodák minőségi, jól szervezett egyedi kivitelezést igényelnek. A modern munkahelyen ma már mindenkinek számos szerepe van, ezért olyan irodai életterekre van szükség, amik megfelelnek a napi kihívásoknak és munkák állandóan változó igényeinek. Funkció és dizájn. Mivel az egyedi bútorok egyre nagyobb szerepet kapnak a munkavállalók miatt is, ez nagyfokú odafigyelést és pontosságot igényel a tervezésnél, a gyártásnál és a beépítésnél is. Tudják ezt az IBCS Hungary vezetői is, ezért a feszes tempó ellenére is nagyon könnyű és konstruktív volt a velük való együttműködés.”

Vállalatod, vállalkozásod, ügynökséged van és egyedi bútorra vágysz? Keress minket ITT!