Mi várható, a járvány lecsengését követően és hogyan lehet ezekre felkészülni? Hogyan változnak a fogyasztói szokások és hogyan alakul át az eddig jól megszokott világunk?
A koronavírus okozta helyzet töréspont.
Olyan töréspont, amelyre talán a második világháború óta nem volt példa. A jelenlegi pánik és szorongás rapid alkalmazkodási stratégiák kidolgozására késztet mindenkit: országok vezetését, fogyasztókat és márkákat egyaránt. Az emberek hihetetlen gyorsasággal adaptálódtak a megváltozott helyzethez. Olyan
viselkedésbeli mintázatok változtak meg egyik napról a másikra,
amelyek alapjaiban változtatnak meg nem csak fogyasztási szokásokat, de élethez való hozzáállást, értékrendet is.
Abban már gyakorlatilag minden elemzés egyetért, hogy
a kényszerű társadalmi távolságtartás hatásai még jóval a járvány lezajlását követően is, hosszú távon velünk maradnak.
Ez az átmeneti időszak bár sok szempontból nehézségekkel teli, új világ kezdetét jelenti, de ebből az átrendeződésből is lehet profitálni. A járvány vissza nem térő lehetőséget teremt arra, hogy kapcsolatainkat új, magasabb szintre emeljük.
Most kell jó döntéseket hoznunk!
Felelősen gondolkodunk és felelősen döntünk. Vállalatunk elkötelezett abban, hogy minden érintettünkkel az átlátható együttműködésre törekszünk. A LIWING-BEN továbbra is kitartunk az ÉRTÉKEINK mellett!