GLOBÁLIS TREND A MUNKAVÁLLALÓK LÁZADÁSA

Office branding, employer branding, home office.

Egyre nagyobb kihívások részesei a vállalatok és az irodaház üzemeltetők és ezeket a kihívásokat a pandémiás időszak még jobban felerősítette.
Office branding, employer branding, home office,
kapkodja mindenki a fejét, hogyan is lehetne ebben a megváltozott világban vonzóvá tenni egy munkaadót, egy munkahelyet.

Magyarországon a munkavállalók 61 százaléka elkötelezett munkaadója iránt, a Legjobb Munkahely díjat elnyert társaságoknál ez az arány 83 százalék – derül ki a HR-tanácsadással is foglalkozó Kincentric kutatásából.

A kutatásba bevont 109 000 magyar munkavállaló válaszai alapján megállapították, hogy míg egy átlagos magyar vállalatnál csupán a kollégák 37 százaléka gondolja úgy, hogy cégük meg tudja tartani legjobb embereit, a Legjobb Munkahely díjat elnyert vállalkozásoknál ez 66 százalék.

A Kincentric a
munkavállalók lázadásának nevezi azt a globális trendet,

hogy a dolgozók által megfogalmazott igényekhez – például: hogyan, honnan és mikor szeretnék végezni munkájukat – a munkaadóknak egyre inkább alkalmazkodniuk kell.

Köcse Bálint, a Kincentric ügyvezetője szerint azok a vállalatok, amelyek a szervezeti fejlődés hajtómotorjaként tekintenek erre a jelenségre jelentősen javíthatják a munkavállalói élményt és kötelezettséget.

Tehát ha már munkahely, ebben a hibrid világban még inkább felértékelődnek az egyedi bútorokkal beépített közösségi terek.
Ezek közül az egyik ilyen informális tér, mit ahogyan az otthonokban is, az a konyha.
Vállalatod, vállalkozásod, ügynökséged van és egyedi bútorra van szükséged? Keress minket ITT!