A BELSŐ TEREK TRENDJEI FOLYAMATOSAN VÁLTOZNAK

Igaz ez az egyéni és a vállalati ügyfeleknél is.

Iroda, üzlet, vendéglátóhely, vagy otthon, a belső terek kialakításai minden eddiginél gyorsabban változnak.

Már nem a színek, formák és anyagok határozzák meg a trendeket – bár ezek továbbra is fontosak -, hanem alapvetően az önkifejezés. Az embereknek szükségük van rá, hogy megmutassák magukat. Ehhez választanak – jó esetben önazonosan – minden mást.

Otthon fontos a személyesség, munkahelyeken pedig a dinamizmus, a rugalmasság és a kreativitás láthatósága, a márka értékeinek megjelenítése. Az egyedi bútor dizájn hozzásegít ahhoz, hogy egy üzletben élménnyé tegyük a vásárlást. A ránk jellemző egyedi belső terek kialakításával jobban megjegyeznek minket.

Minden esetben a legfontosabb, hogy

hogyan léphetünk érzelmi kapcsolatba

barátainkkal, vagy ügyfeleinkkel és a munkavállalóinkkal.

Globális trend a fenntarthatóság is, gondoljunk csak a plasztik mentes július és egyéb környezeti és társadalmi kampányokra. Ez is jelentős hatást gyakorol a belsőépítészeti megoldásokra, mint például az élő zöld felületek kialakítása, vagy az újrahasznosított anyagok felhasználása.

Életünk jelentős részét zárt terekben töltjük, tehát az biztos, hogy a siker egyik összetevője az az egyediség, amit a belsőépítészeti megoldások, egyedi bútorok nyújthatnak.

Minden vállalatnak, vállalkozásnak érdemes újragondolnia, hogy az egyedi bútor adta megoldások, milyen lehetőségeket adnak és hogyan segíthetik ezáltal a pénzügyi eredményeket is.