A társaság mindezt Madrid talán legfelkapottabb luxus-elővárosának számító La Morajela egyik tágas otthonában demonstrálja, ahol a látogatók működés közben nézhetik meg a legmodernebb megoldásokat és készülékeket. Az LG azzal, hogy egy kiállítási térből a “természetes környezetükbe” költözteti át a termékeit, egyszerre nyújt meggyőző élményt és hívja fel a figyelmet a valóban hasznos funkciókra.
Az LG integrált lakótér-megoldásának középpontjában a vállalat prémium kategóriás otthoni szolgáltatásai és háztartási gépei, vagyis az LG SIGNATURE és a háztartási illetve szórakoztató elektronikai eszközöket
dizájnbútorokba integráló
LG Objet termékcsalád, valamint az LG ThinQ mesterségesintelligencia-platform áll. A háromszintes otthont e termékpaletták legújabb készülékeivel rendezték be úgy, hogy számos mindennapi helyzetben mutathassák be működésüket.
A házba belépve, majd végigjárva a nappalit, a mosóhelyiséget és a konyhát a látogatók maguk is meggyőződhetnek arról, hogy az LG készülékeinek
elegáns dizájnja és minőségi anyaghasználata miként illeszkedik harmonikusan az enteriőrbe.
A ház emeletén az esztétikai élményé a főszerep: itt a funkcionalitást és a luxusszínvonalat ötvöző LG SIGNATURE és LG Objet készülékek reprezentálják a magasabb életstílust. Az alagsorban berendezett kiállítótér az LG fejlett mesterségesintelligencia-technológiájára fókuszál azt bemutatva, hogy az LG ThinQ hogyan kínál zökkenőmentes, teljes egészében integrált és személyre szabott felhasználói élményt.
A házban más új generációs eszközöket is bemutatnak, köztük az idén a barcelonai MWC-n bemutatott LG V50ThinQ 5G és LG G8ThinQ okostelefonokat, az LG HomeBrew kapszulás otthoni sörfőzőgépet és az innovatív LG 8K OLED TV-t.
„Az LG-t mindig is az a szándék vezérelte, hogy jobbá tegye az emberek életét — ez az elköteleződés világosan tetten érhető a Madridban bemutatott felhasználó-központú megoldásokban. A vállalat prémiumkategóriás háztartási eszközei olyan egységes és kényelmes felhasználói élményt kínálnak, amely Európa-szerte komoly érdeklődésre tarthat számot.” – mondta Marcin Rosati, a lengyel MediaMarkt Retail Group vezérigazgatója.
„Az európai háztartásigép-piacon éles verseny zajlik, de hiszünk abban, hogy innovatív és stílusos termékeink még a legkifinomultabb ízlésű fogyasztók igényeit is kielégítik majd.” – mondta Brian Na, az LG Europe vezérigazgatója.