NAGYSZABÁSÚ RENDEZVÉNYEN ADTÁK ÁT A JOY SOCIAL MEDIA AWARD DÍJAIT

A Coca-Cola Company smartwater ásványvíz márkája a rendezvény főtámogatójaként természetesen egyedi megjelenéssel volt jelen.

A rendezvényen a hazai közösségi média meghatározó szereplői ünnepeltek.

Csütörtök este a Flashback Photo Studioban gyűltek össze a hazai social media világ közkedvelt szereplői a JOY magazin Social Media Award díjátadójára. Az olvasók kilenc kategória összesen 45 jelöltje közül választhatták ki kedvenceiket, akikre 170 000 szavazat érkezett. A négy visszatérő mellett idén öt új kategóriában is leadhatta voksát a közönség.

Közel két hónapos kampány után kihirdették a 9 kategória győzteseit, ha kíváncsi vagy a díjazottakra, itt találod meg őket.

Már nem csak rendezvényekről beszélünk, hanem a rajongókat elcsábító márkaélményekről. A kapcsolatok és a friss információk mellett mindenki az élményt keresi. Mitől lehetnek ezek a terek különlegesek, szokatlanok és vonzók? A programokon túl természetesen a vizuális élménytől, a kényelemtől, attól a márka találkozási ponttól, amiket az egyedi bútorok, berendezések és installációk sokféle anyagának és formájának találkozásai adnak.
A reklám és kreatív ügynökségek, vállalatok különleges és egyedi elképzelései, különleges és egyedi kivitelezést igényelnek. Tudja ezt a smartwater ásványvíz márka is, hiszen Lauritzen / Prodactive ügynökségükkel az új kommunikációs világukhoz így választották a JOY magazin Social Media Award díjátadón a megjelenésüket.
Öröm számunkra, hogy a megjelenés végső formába öntése a LIWING munkáját is dicséri, ahogyan ezt meg is kaptuk:

“Őrült jó lett a tegnapi építés eredménye!”

Vállalatod, vállalkozásod, ügynökséged van és egyedi bútorra vágysz? Keress minket ITT!